خروجی ادرار بیش از حد است آن را با بیماری کلیه همراه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا خروجی بیش از حد ادرار با بیماری کلیوی همراه؟ مشخص شده است که برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی، خروجی ادرار خود را به تدریج به دلیل کاهش عملکرد کلیه کاهش خواهد یافت. اما ممکن است شما ندانید که خروجی urinaty بیش از حد در شب نیز با بیماری کلیوی همراه است.

علل خروجی بیش از حد ادرار در بیماری کلیه ها چه هستند؟

مواد ساخت تا در لوله از کلیه ها، تداخل با جذب دوباره آب و باعث افزایش سطح آب در جریان خون که به نوبه خود باعث می شود که کلیه ها برای افزایش حجم ادرار، و ما این دیورز اسموتیک تماس بگیرید.

در دیورز تک به تک، بیماران تولید خروجی بیش از حد ادرار به عنوان آنها را از نارسایی کلیوی بهبود می یابند. همچنین می تواند توسط قرار گرفتن در معرض سرما و یا طولانی مدت در آب افتادن، که در این صورت آن را به عنوان دیورز غوطه وری شناخته شده ایجاد می شود، به عنوان بدن رگهای خونی برای حفظ گرما، منجر به کلیه تولید ادرار بیشتر است.

همچنین، در مراحل اولیه نفروپاتی فشار خون، نفروپاتی دیابتی یا نارسایی حاد کلیه، بیماران ممکن است خروجی بیش از حد ادرار تجربه

بنابراین شما می دانید که در برخی موارد، خروجی بیش از حد ادرار می تواند نشانه ای از یک مشکل جدی است. این می تواند نشان می دهد که کلیه ها خراب هستند. بنابراین شما هرگز نباید آن را نادیده گرفت، اگر شما از آن رنج می برند، نمی آیند به دکتر خود مراجعه کنید به موقع است که می تواند به شما کمک کند جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، برای تماس با docotor آنلاین ما و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-symptoms/1460.html





:: برچسب‌ها: علائم بیماری کلیه، خروجی ادرار بیش از حد در بیماری های کلیوی، بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: